مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-25سياسي

خدمات رسانی بسیج یزد در قالب 22 قشر به مردم


جانشین و معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: بسیجیان استان یزد در قالب 22 قشر به مردم خدمت رسانی می کنند.

- ایسنا/یزد جانشین و معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: بسیجیان استان یزد در قالب 22 قشر به مردم خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ عباس جوکار امروز در جریان رویداد حام رسانه امید که در مرکز فضای مجازی بسیج استان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: مجموعه های بسیج خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می کنند و این موقعیت و فرصت بزرگی برای ماست.

وی گفت: هیچ تشکل و نهادی نمی تواند مدعی باشد که به اندازه بسیج توسط مردم به مردم خدمت رسانی کرده و سازماندهی کردن مردم برای خدمت به مردم را داشته باشد.

جوکار عنوان کرد: بعد از چند دهه شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، وقتی شاهد بودیم که برخی از روستاها آب رسانی نشده ‍اند، با تمام توان به میدان آمده ایم و در 58 روستا گام های بلندی در این راستا برداشته ایم به طوری که در بازه زمانی کمتر از یک سال، 70 درصد پیشرفت در این بخش را شاهدیم.

معاون سپاه الغدیر خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه اولویت خود را حوزه سازندگی قرار داده و در این مسیر رسیدگی به محرومان را در صدر برنامه های خود می داند لذا براساس تفاهم نامه هایی با کمترین آورده توسط محرومان، رفع دغدغه های آنان را دنبال می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی بسیج یزد در قالب 22 قشر به مردم

خدمات رسانی بسیج یزد در قالب 22 قشر به مردم