مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 09:562023-11-30سياسي

توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران


سرهنگ ناصر صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سپاه در تمام صحنه ها و سازندگی ها در حوزه های مختلف حضوری فعال دارد و همیشه یاور و خادم مردم است.

وی بیان کرد: در قالب رزمایش مومنانه تاکنون 23 مرحله افزون بر 21 هزار و 985 بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: از این میزان در سالجاری نیز 900 بسته کمک معیشتی اعم از برنج، روغن، رب گوجه، شکر و حبوبات توزیع شد.

صالحی با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته های معیشتی امسال 9 میلیارد ریال بوده، عنوان کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها 10 میلیون ریال بوده که توسط گروه جهادی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز 250 بسته لوازم التحریر به ارزش 1 میلیارد و 250 میلیون ریال اعم از کیف، دفتر، قلم، مداد رنگی و جامدادی بین دانش آموزان نیازمند و 15 قلم کیت آزمایشگاهی به ارزش 1 میلیارد ریال به مدارس، توزبع 60 بسته آموزشی،ورزشی و فرهنگی به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون ریال و امسال نیز 180 بسته لوازم التحریربین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.

صالحی بیان کرد: در سال گذشته نیز افزون بر یک هزار و 885 بسته معیشتی به ارزش 8 میلیارد و 860 میلیون ریال توسط سپاه ناحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران

توزیع بیش از 21 هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه گچساران