مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-22سياسي

توصیه های معاون قوه قضاییه برای کنترل و کاهش سرقت


دبیر شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم کشور گفت: تاکید کرد که اطلاع رسانی و آموزش به مردم راه حل بسیار مهمی در کنترل و کاهش سرقت است.

- دبیر شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم کشور گفت: تاکید کرد که اطلاع رسانی و آموزش به مردم راه حل بسیار مهمی در کنترل و کاهش سرقت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر جهانگیر در این باره اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلاتی که کشور را رنج می دهد و برخورد و جلوگیری از آن مورد مطالبه مردم است، جرم سرقت می باشد که علاوه بر ایجاد ناامنی مالی، ناامنی روانی هم به دنبال دارد و چه بسا مالباخته تا مدتها درگیر عواقب آن است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه افزود: در سال گذشته یکی از جلسات شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست مقام عالی قضایی برگزار و در دستور کار قرار گرفت و مصوبات متعددی پیش بینی و ابلاغ شد، هماهنگی های بین دستگاهی لازم برای مقابله و کاهش سرقت بود و در آن جلسه وظایف و تکالیف 21 دستگاه مشخص و ملزم به ارائه گزارشات مستمر به دبیرخانه شورا شدند.

جهانگیر با تاکید بر تقسیم کار ملی در کسب نتایج قابل قبول در این مورد گفت: در کمیته هماهنگی مقرر شد که برحسب تقسیم کار ملی، شعب ویژه در دادسراها و توجیه قضات در رسیدگی فوری و قاطع صورت گیرد و گزارش های مستمر در این رابطه و میزان ساعات و محتوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های معاون قوه قضاییه برای کنترل و کاهش سرقت

توصیه های معاون قوه قضاییه برای کنترل و کاهش سرقت