مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-05اجتماعي

حضور نسل جوان در کنار مدیران و مسئولان ضرورت دارد


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور نسل جوان در میدان عمل و در کنار مدیران به دلیل نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند موجب ایجاد روند مثبت در انجام کارها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در اختتامیه طرح آموزشی مدرسه سبز در زاهدان با ابراز خرسندی از اجرای این طرح اظهار داشت: آغاز هر طرحی از مدارس آن را به برنامه سازی نزدیکتر و به یک فرهنگ غالب در همه لایه های اجتماعی تبدیل می کند.

وی با مخاطب قرار دادن دانش آموزان از آنها خواست: از مدیران و بزرگان خود، استفاده از ظرفیت های نوجوانان و جوانان را مطالبه کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر کجا مسئولان از ظرفیت های جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف استفاده کردند، به موفقیت دست یافته اند.

وی با تقدیر از مسئولان و مربیانی که از ظرفیت دانش آموزان استفاده می کنند، افزود: مسئولان نیز از این ظرفیت برای کاهش هزینه های حکمرانی در استان استفاده کنند.

شریفی بیان داشت: با توجه به بهره وری در کارها می توانیم شاهد کاهش هزینه ها باشیم و باید فرهنگ بهره وری را نهادینه کنیم.

وی تاکید کرد: با حضور نسل جدید در میدان عمل همراه با نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند در کنار مدیران، یک روند مثبت در انجام کارها ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نسل جوان در کنار مدیران و مسئولان ضرورت دارد

حضور نسل جوان در کنار مدیران و مسئولان ضرورت دارد