مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 00:202023-12-09سياسي

«عمره دانشجویی» از سر گرفته می شود


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعلام این که اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عمره در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تعداد نفرات اعزامی به عمره در دو هفته پیش رو مشخص خواهد شد.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعلام این که اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عمره در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تعداد نفرات اعزامی به عمره در دو هفته پیش رو مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره پس از حدود هشت سال وقفه، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره شرایط اعزام دانشجویان به سفر عمره گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در این دیدار گفت: پس از تعطیلی عمره، دانشجویان مانند سایر هموطنان از این سفر زیارتی محروم شدند.

اگرچه زیارت عتبات (عراق) رونق خاصی گرفت و بخش قابل توجهی از دانشجویان بهره بردند، اما با بازگشایی سفر عمره درخواست داریم که اعزام عمره دانشگاهیان در دستور کار قرار گیرد.

او همچنین اظهار کرد: با تعطیل شدن عملیات عمره تعدادی که ثبت نام کرده و کاروان آن ها آماده اعزام بود بی بهره ماندند که با بازگشایی عمره انتظار داریم تدبیر شده و آن افراد در اولویت اعزام قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عمره دانشجویی» از سر گرفته می شود

«عمره دانشجویی» از سر گرفته می شود