مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-04اقتصادي

حمایت 63 هزار حامی از ایتام همدان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در همدان از حمایت 63 هزار حامی از ایتام و افراد زیر پوشش طرح محسنین در استان خبر داد.

- غلامرضا مجیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین و جلب مشارکت های مردمی در این زمینه اظهار کرد: حامیان می توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک های خود یاریگر ایتام و خانواده آنها باشند.

 وی با بیان اینکه حامیان ایتام استان 63 هزار نفر هستند گفت: حامیان در هشت ماهه امسال 81 میلیارد و 418 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در قالب مساعدت ماهانه کمک کردند که 80 درصد نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان شمار فرزندان زیر پوشش طرح محسنین و اکرام ایتام را 15 هزار نفر اعلام کرد و افزود: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش این نهاد دارای شماره کارت بانکی اختصاصی هستند و کمک های نقدی حامیان نیکوکار مستقیم به حساب آنها واریز می شود.

وی اضافه کرد: مردم نوع دوست به منظور مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در استان، از پایگاه اینترنتی ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 63 هزار حامی از ایتام همدان

حمایت 63 هزار حامی از ایتام همدان