مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-05پزشكي

هفت خانی به نام وام دانشجویی / میزان وام های دانشجویان علوم پزشکی


«وام دانشجویی» به مبالغی اطلاق می شود که به دانشجویان متقاضی دریافت وام در زمان تحصیل پرداخت می شود.

به نظر می رسد که وام های دانشجویی با اقساط بلندمدت و کارمزدهای پایین برای دانشجویان، - وام دانشجویی به مبالغی اطلاق می شود که به دانشجویان متقاضی دریافت وام در زمان تحصیل پرداخت می شود.

به نظر می رسد که وام های دانشجویی با اقساط بلندمدت و کارمزدهای پایین برای دانشجویان، ایده آل به حساب می آیند؛ اما شرایط و ضوابط موجود بر سر راه دریافت وام به یک چالش برای دانشجویان تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وام دانشجویی یکی از تسهیلاتی است که صندوق های رفاه دانشجویان در وزاتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری به منظور حفظ امنیت روانی و کاهش فشارهای دوران تحصیل به ویژه برای دانشجویانی که در شهرهایی غیر از زادگاه و سکونت خود تحصیل می کنند، شرایطی را برای ارائه وام درنظر گرفته است.

تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت شامل وام های تحصیلی ، وام تحصیلی و ضروری دانشجویان ممتاز و نمونه ، وام ضروری ، وام حج و عتبات عالیات ، وام دانشجویان ممتاز و نمونه ، وام ازدواج ، وام تولد فرزند ، وام المپیاد قرآنی، فرهنگی و ورزشی، جامع علوم پایه و کارورزی، حادثه دیده و مبتلا به بیماری خاص ، وام ودیعه مسکن نخبگان ، وام بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خانی به نام وام دانشجویی / میزان وام های دانشجویان علوم پزشکی

هفت خانی به نام وام دانشجویی / میزان وام های دانشجویان علوم پزشکی