مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06پزشكي

ارتقای شاخص های علمی پژوهشی علوم پزشکی همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارتقای چشمگیر شاخص های علمی و پژوهشی طی یک سال اخیر در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان  محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در آیین اختتامیه هفته پژوهش در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی تلاش کردیم در تولید دانش، پیشرو باشیم و اگرچه مسائل و تنگناهایی در حوزه اساتید و محققان وجود دارد اما اساتید و پژوهشگران پرتلاش و پرقدرت به کار خود ادامه می دهند.

  وی گفت: حفظ و ارتقای امید در بین محققین و دانشجویان و حفظ جایگاه اساتید و محققان مهمترین رویکردی است که باید دنبال شود تا به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش عمل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی امسال برای نخستین بار موفق شد در ارزیابی بین المللی شانگهای وارد و صاحب رتبه شود و توفیقاتی از این قبیل در یک سال گذشته به تعداد قابل توجهی محقق شده است.

  وی از نمایه شدن 6 مجله علمی دانشگاه های استان در پایگاه های معتبر استنادی جهان خبر داد و افزود: علاوه بر گسترش تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی باید تحقیقات را مأموریت محور کنیم و هم افزایی در این حوزه داشته باشیم و بر این اساس، کمیته های مشترکی برگزار کرده تا از تولید صرف دانش به سمت فناوری حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص های علمی پژوهشی علوم پزشکی همدان

ارتقای شاخص های علمی پژوهشی علوم پزشکی همدان