مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-13سياسي

زنانه شدن؛ نشانه تحول فرهنگی / ایران در مسیر تحولات فرهنگی جهانی


فرهنگ، پدیده ای نرم است و با این حال به سختی و طی زمان های طولانی تغییر می کند و امروزه در حال چرخشی جهانی در حوزه فرهنگ هستیم که ریشه های آن حدود 50 سال قبل باز می گردند.

- ایسنا/اصفهان فرهنگ، پدیده ای نرم است و با این حال به سختی و طی زمان های طولانی تغییر می کند و امروزه در حال چرخشی جهانی در حوزه فرهنگ هستیم که ریشه های آن حدود 50 سال قبل باز می گردند.

زنانه شدن، یکی از نشانه های تحولات فرهنگی در امروز است .

در یکی دیگر از سلسله نشست های فصل سخن که بعدازظهر سه شنبه (21 آذرماه) و با تمرکز بر کتاب های حوزه گفت ‍وگو برگزار شد، کتاب تحول فرهنگی نوشته رانلد اف اینگلهارت ، در کتاب فروشی اردیبهشت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست محمدرضا رهبری، کارشناس میزبان این نشست، با ارائه یک مقدمه ادبی مبسوط در خصوص تحولات فرهنگی در یک سال گذشته و ضمن اشاره به تفاوت های بین نسلی گفت: ما پرسش هایی را نزد عموم مردم می یابیم از جمله اینکه تغییری در حال رخ دادن است؟ چیزی تغییر کرده؟ تغییری در ارزش ها و رفتار جوانان رخ داده؟ اگر آری، چیست؟ چرا رخ داده؟ آینده چه خواهدشد؟ نسل جدیدی در راه است؟ این جوانان با ما چه فرقی دارند و چه نوع نوگرایی را در پیش گرفتند؟ این پرسش ها را بیشتر نزد والدین معلمان و مربیان و کسانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنانه شدن؛ نشانه تحول فرهنگی / ایران در مسیر تحولات فرهنگی جهانی

زنانه شدن؛ نشانه تحول فرهنگی / ایران در مسیر تحولات فرهنگی جهانی