مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-19اقتصادي

عدم محدودیت پرداخت هزینه درمان به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری


مدیرکل بیمه سلامت لرستان از عدم محدودیت پرداخت هزینه به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری در بیمارستان ها خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان از عدم محدودیت پرداخت هزینه به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری در بیمارستان ها خبر داد.

محسن اسدبیگی 28 آذر ماه در جلسه بررسی رفع مسائل و مشکلات پذیرش و ارائه خدمت به بیمه شدگان صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با مسئولین فناوری اطلاعات بیمارستان های دولتی لرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج وقتی فردی مستقیم و به صورت سرپایی برای هزینه درمان مراجعه می کند فقط تا سقف 50 میلیون تومان می تواند دریافت کند اما وقتی فردی در قالب بستری در بیمارستان ها اقدام کند بدون هیچ محدودیتی می تواند هزینه درمان را دریافت کند.

وی ادامه داد: لرستان در اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی توانسته ایم کمک شایانی به مردم انجام دهیم.

اسدبیگی تصریح کرد: در بحث شناسایی و پرداخت هزینه به بیماران هنوز هم در کشور بالای جدول قرار داریم و در مقایسه با استان های پرجمعیت توانستیم اعتبار خوبی را جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم محدودیت پرداخت هزینه درمان به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری

عدم محدودیت پرداخت هزینه درمان به بیماران خاص و صعب العلاج در شرایط بستری