مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-04دانش

برگزاری هفته پژوهش از 19 آذر / معرفی 341 پژوهشگر برتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  پیمان صالحی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری  که امروز برگزار شد، - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: هفته پژوهش و فناوری از 19 تا 25 آذر برگزار می شود که شعار این هفته پژوهش و فناوری پیشروان رشد و تولید و مهار تورم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  پیمان صالحی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در نشست خبری هفته پژوهش و فناوری  که امروز برگزار شد، گفت: هفته پژوهش و فناوری از 19 تا 25 آذر برگزار می شود که شعار این هفته پژوهش و فناوری پیشروان رشد و تولید و مهار تورم خواهد بود.

از چند ماه قبل دستورالعمل هفته پژوهش توسط استانداران ابلاغ می شود که امسال تجلیل از پژوهشگران در حوزه های مختلف برگزار می شود که هفته پژوهش و فناوری استانی از 11 آذر آغاز شده و استاندار به عنوان ستاد هفته پژوهش و رییس دانشگاه معین به عنوان دبیر استانی است و سه استان به عنوان استان های برتر در اختتامیه جشنواره پژوهش تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه پژوهش و فناوری، زنگ پژوهش و فناوری، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را در این هفته خواهیم داشت.

صالحی افزود: نمایشگاه دستاورد های پژوهشی 20 و 21 آدر در مصلی امام خمینی ره برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته پژوهش از 19 آذر / معرفی 341 پژوهشگر برتر

برگزاری هفته پژوهش از 19 آذر / معرفی 341 پژوهشگر برتر