مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-15حوادث

دستگیری شکارچی غیرمجاز در پاوه


سرهنگ فضل اله پرنو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت: شکارچی غیرمجازِ دو قلاده گراز توسط نیروهای پلیس مستقر در ایست و بازرسی ملندر شهرستان پاوه دستگیر شد.

- سرهنگ فضل اله پرنو فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه ضمن اشاره به مهم شماردن هم افزایی در جهت حفظ و حراست از سرمایه های زیستی و طبیعی با نیروهای خدوم محیط زیست اظهار داشت: در پی هوشیاری نیروهای پلیس مستقر در ایست و بازرسی ملندر شکارچی غیرمجاز توسط پلیس دستگیر شد.

وی افزود: شکارچی غیرمجازی که پس از اقدام به شکار دو قلاده گراز، قصد انتقال لاشه ی آن ها را به شهر پاوه داشتند مورد شناسایی قرارگرفته و با هماهنگی با دادستان محترم شهرستان متهم دستگیر و اسلحه ی شکاری و خودروی آن ها نیز توقیف گردید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه به سوداگران شکارچی غیرمجاز هشدار داد و گفت: به شکارچیان غیرمجاز هشدار می دهیم که شهر پاوه محل امنی برای آن ها نبوده و نیست.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس در کنار سایر دستگاه های مسوول، اهتمام ویژه ای در حفظ و حراست از منابع طبیعی و حیات وحش شهرستان داشته و با سوداگران این حوزه برخوردی جدی و قانونی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در پاوه

دستگیری شکارچی غیرمجاز در پاوه