مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-16اجتماعي

ماجرای کودک بازمانده از تحصیلی که با کمک معلمان به مدرسه بازگشت


یک دانش آموز بازگشته به تحصیل در شهرستان فلاورجان استان اصفهان عنوان کرد بعد از دو سال با پیگیری یکی از آموزگاران ابتدایی شهرستان به تحصیل در بین همسالان خود بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فاطمه، دانش آموز اتباع پایه چهارم منطقه فلاورجان در استان اصفهان است، وی در زمان شیوع بیماری کرونا به دلیل مجازی شدن مدارس و وضعیت شرایط زندگی اش که قادر به تهیه سخت افزار برای حضور در فضای مجازی نبود، نتوانست از آموزش غیرحضوری استفاده کند.

او آن زمان دانش آموز پایه چهارم دبستان بود و از آرزوی خود برای حضور در دبستان در جمع همسالان خود این گونه می گوید: بعد از پایان دوره مجازی به دلیل شرکت نکردن در امتحانات مدرسه نتوانستم به پایه بالاتر بروم.

فاطمه با بیان اینکه هر دانش آموزی، با هدفی مشخص برای آینده اش به مدرسه می رود، گفت: در آرزوی ثبت نام مجدد در مدرسه بودم که زنگ خانه به صدا درآمد؛ درست موقعی که ناامید از ادامه تحصیلم بودم، آموزگار ابتدایی و آموزش دهنده نهضت سوادآموزی شهرستان فلاورجان، خانم اکرم قاسمی، برای تکمیل ثبت نام کلاس نهضت سوادآموزی سراغ من را از مادرم گرفت.

وی ادامه می دهد: مادرم وضعیت مرا بیان کرد و خواستار همکاری خانم قاسمی برای ثبت نام من در مدرسه شد تا بتوانم مانند همسالانم دوباره به محیط مدرسه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کودک بازمانده از تحصیلی که با کمک معلمان به مدرسه بازگشت

ماجرای کودک بازمانده از تحصیلی که با کمک معلمان به مدرسه بازگشت