مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-04اقتصادي

سهم فروش اینترنتی دارو 2.5 برابر می شود


طبق گزارش وزارت اقتصاد در خصوص عرضه اینترنتی دارو در کشور، پیش بینی شده که سهم بازار فروش اینترنتی دارو نسبت به کل بازار به دلیل اثرات مثبت دارورسانی برخط مانند کاهش هزینه ها و افزایش رفاه بیماران، - طبق گزارش وزارت اقتصاد در خصوص عرضه اینترنتی دارو در کشور، پیش بینی شده که سهم بازار فروش اینترنتی دارو نسبت به کل بازار به دلیل اثرات مثبت دارورسانی برخط مانند کاهش هزینه ها و افزایش رفاه بیماران، تا سال 2030 حدود 2.

5 برابر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش بررسی وضعیت عرضه اینترنتی دارو در ایران و مرور تجربیات بین المللی که از سوی معاونت سیاست گذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر شده، اهمیت عرضه اینترنتی دارو و وضعیت آن در جهان مورد بررسی قرار گرفته که بر اساس آن، تا سال 2020، بیش از 47 کشور در دنیا فروش اینترنتی دارو را مجاز قلمداد کرده اند.

همچنین در این گزارش پیش بینی شده است که سهم بازار فروش اینترنتی دارو نسبت به کل بازار به دلیل اثرات مثبت دارورسانی برخط مانند کاهش هزینه ها و افزایش رفاه بیماران، تا سال 2030 حدود 2.

5 برابر شود.

در حال حاضر طبق دستورالعمل فروش اینترنتی اقلام غیردارویی در داروخانه های کشور که از سوی سازمان غذا و دارو تدوین شده است، عرضه اینترنتی دارو در ایران ممنوع بوده و صرفا عرضه اقلام غیردارویی همچون مکمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فروش اینترنتی دارو 2.5 برابر می شود

سهم فروش اینترنتی دارو 2.5 برابر می شود