مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-20سياسي

کرسی آزاد اندیشی بررسی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین برگزار می شود


کرسی آزاد اندیشی بررسی اجتماعی، سیاسی و حقوقی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین، در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کرسی آزاد اندیشی بررسی اجتماعی، سیاسی و حقوقی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین، در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می شود.

 این همایش تحت عنوان حقوق بی بشر سناریویی تلخ در جهان بشریت است با حضور دکتر زهره الهیان، رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی نورایی، عضو هیات علمی و مدیر گروه دموکراسی مرکز تحقیقات و کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از اساتید دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در روز شنبه 2 دی ماه 1402 ساعت 9:30 دقیقه صبح در سالن همایش های شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می گردد.

این همایش در محور های فلسطین و چالش های پیشروی جهان اسلام، اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسئله فلسطین، راهبردهای پیگیری قضایی جنایات رژیم صهیونسیتی، مسئله فلسطین و حقوق بشر و چندین محور دیگر مورد بررسی و بحث قرار می گیرد.

همچنین در این برنامه فرایند روابط بین الملل و اقدامات مجلس شورای اسلامی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی نسبت به مردم فلسطین مورد بحث و هم اندیشی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی آزاد اندیشی بررسی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین برگزار می شود

کرسی آزاد اندیشی بررسی جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین برگزار می شود