مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-27سياسي

اجرای طرح «یاریگران زندگی در روستا» در 40 روستای همدان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان از راه اندازی طرح «یاریگران زندگی در روستا» با رویکرد پیشگیری و مقابله با اعتیاد در 40 روستای منتخب سطح این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان از راه اندازی طرح یاریگران زندگی در روستا با رویکرد پیشگیری و مقابله با اعتیاد در 40 روستای منتخب سطح این استان خبر داد.

حمزه عبدکوند دوشنبه 6 آذر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بهار، اظهار کرد: در 10 شهرستان سطح استان همدان در هر شهرستان چهار روستا منتخب اجرا و راه اندازی این طرح با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات اعتیاد به موادمخدر و پیشگیری از این معضل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی در مدارس نیز همچون سال های گذشته در سطح مدارس استان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: پوشش مدارس در بحث طرح یاریگران زندگی در مدارس در سال گذشته 60 درصد بود که در سال جاری قرار شده 75 درصد مدارس جامعه هدف را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

عبدکوند خاطرنشان کرد: طرح یاریگران زندگی در مدارس به دنبال گسترش سطح آموزش ها به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، رفتارهای پرخطر و مبارزه با اعتیاد به صورت همزمان برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی شامل دانش آموزان، والدین و اولیای مدارس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «یاریگران زندگی در روستا» در 40 روستای همدان

اجرای طرح «یاریگران زندگی در روستا» در 40 روستای همدان