مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-04سياسي

برگزاری نمایشگاه عکس تاریخ علمای بوشهر


دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان بوشهر از روز جمعه جاری در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برپا شده و تا امروز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر امروز در نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره)، اظهار داشت: تعداد 304 اثر شامل 164 اثر از حوزه علمیه خواهران، 40 اثر از حوزه علمیه برادران، و 100 اثر از دانشگاه های استان بوشهر به دبیرخانه های کنگره ارسال شده است که پس از داوری و ارزیابی تعداد 15 اثر برتر و 15 اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) ابراز داشت: برگزاری این کنگره طی سال های گذشته باعث شده که طلاب و روحانیون در عرصه پژوهش توانمند شوند و جرات نوشتن پیدا کنند.

جمالی از برپایی نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان بوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز جمعه جاری در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برپا شده و تا امروز ادامه خواهد داشت.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به موضوع محوری این کنگره، خاطرنشان کرد: در کنار دیگر موضوعات اعلام شده، در کنگره امسال موضوع محور مقاومت ، موضوع ویژه این کنگره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه عکس تاریخ علمای بوشهر

برگزاری نمایشگاه عکس تاریخ علمای بوشهر