مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-27سياسي

بسیج را باید در کشور تقویت کنیم


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در ایران و دیگر کشورهای منطقه بر تقویت بسیج تاکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در ایران و دیگر کشورهای منطقه بر تقویت بسیج تاکید کرد.

آیت الله لطف الله دژکام 6 آذر در نشست صمیمی با شورای مرکزی و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه بسیج پایگاه مردمی نظام است و به همین طریق توانستیم انقلاب را حفظ کنیم، گفت: حماس با یک هزار و 200 نیرو و با الهام از تفکر بسیجی تمام لشکر اسراییل را در طوفان الاقصی شکست داد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینکه امام بزرگوار نهادی را در کشور تأسیس کردند که تمام دنیا در برابر آن کم می آورند بنابراین بسیج را باید در کشور تقویت کنیم، افزود: امروز در کشور مأموریت های بسیج متنوع شده است.

وی با بیان اینکه دشمن همانند عرصه نظامی، جهاد تبیین و هر زمانی که حضور مردم را در میدان دید کم می آورد، بر این نکته تأکید کرد که اگر کاری مردمی شد، دشمن شکست خواهد خورد.

امام جمعه شیراز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه بسیج ولی امر در زمینه های مختلف بیان کرد: وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد ولی فقیه باعث پیوسته تر شدن ارتباطات اجتماعی و مردمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج را باید در کشور تقویت کنیم

بسیج را باید در کشور تقویت کنیم