مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-02بين الملل

کنعانی: رسوایی بزرگ اخلاقی دیگری برای آمریکا رقم خورد


سخنگوی وزارت امور خارجه نسل کشی اخیر رژیم صهیونیستی در غزه در روز جمعه و با چراغ سبز آمریکا را رسوایی بزرگ اخلاقی برای واشنگتن خواند و گفت که این جنایات چهره حقیقی حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی روز جمعه دهم آذر ماه و پس از آتش بس موقت که چند بار تمدید شد، دور جدید حملاتش به غزه را از سر گرفت که بر اثر آن حدود 200 نفر شهید و نزدیک به 600 تن دیگر در طی یک روز مجروح شدند.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه روز جمعه حملات رژیم صهیونیستی، 178 نفر شهید و 589 نفر نیز مجروح شده اند.

در همین خصوص سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی که روز جمعه به از سرگیری حملات صهیونیست ها علیه غزه واکنش نشان داده بود، عنوان کرد: حدود 200 شهید و 600 زخمی نتیجه 24 حملات نظامی و حشیانه رژیم صهیونیستی به غزه پس از اقدام رژیم در پایان دادن به آتش بس هفت روزه است.

حملاتی که مجددا با چراغ سبز آمریکا آغاز شده تا بر جنایت هولناک کشتار بیش از 16 هزار فلسطینی طی 48 روز، فهرست بلند دیگری از جنایات جنگی، کودک کشی و نسل کشی اضافه شود.

وی در شبکه اجتماعی ایکس در این خصوص نوشت: این یک رسوایی بزرگ اخلاقی برای دولت آمریکاست و چهره حقیقی حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: رسوایی بزرگ اخلاقی دیگری برای آمریکا رقم خورد

کنعانی: رسوایی بزرگ اخلاقی دیگری برای آمریکا رقم خورد