مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-18سياسي

افزایش همکاری میان دانشگاه ها و حوزه علمیه


وحدت حوزه و دانشگاه از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، بسیج اساتید دانشگاه و مراکز آموزشی در کنار بسیج حوزه های علمیه به دنبال همکاری برای پیشبرد اهداف هستند.

- رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، بسیج اساتید دانشگاه و مراکز آموزشی در کنار بسیج حوزه های علمیه به دنبال همکاری برای پیشبرد اهداف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تعمیق و اعتلای وحدت حوزه و دانشگاه که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه بیشتر ارائه راهکارها و راهبردهای تعمیق و اعتلای وحدت حوزه و دانشگاه در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه همکاری میان بسیج اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای برگزاری این نشست شکل گرفت.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: مردم غزه سختی های فراوانی را به متحمل هستند، دورد می فرستیم بر شهدای راه مقاومت و برای صهیونیست آرزوی نابودی داریم.

مردانی با بیان اینکه شهادت شهید مفتح، نام این شهید را در کنار الهیات دانشگاه تهران قرار داده است، عنوان کرد: انتخاب نام این روز توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی نشان از اهمیت ارتباط حوزه و دانشگاه دارد و نقش شهید مفتح در پیوند این دو نهاد بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری میان دانشگاه ها و حوزه علمیه

افزایش همکاری میان دانشگاه ها و حوزه علمیه