مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-03سياسي

پیرهادی: آلودگی هوا در تهران جان 6398 نفر را گرفت


رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر گفت: طی گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در سال 1400، 6398 نفر در تهران بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر در جلسه علنی امروز شورا به موضوع آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: متأسفانه شهر آلوده است و مردم هم این هوا را استنشاق می کنند.

  وی با بیان اینکه مردم تهران از آلودگی هوا نارضایتی شدیدی دارند گفت: اگر بخواهیم به موارد کلی بپردازیم اختلاف نظرهایی وجود دارد یا شاید عده ای بخواهند و اقعیت را تکذیب کنند فارغ از تمام موضوعات هوای تهران آلوده است.

فرزندان مان را دچار بیماری می کند و خدایی ناکرده نسل آینده را دچار ضرر.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا به افراد سالمند آسیب جدی وارد می کند گفت: برخی از این افراد جان خود را از دست داده و خانواده هایشان داغدار می شوند.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اصل 90 مجلس اشاره کرد و گفت: این گزارش در سال 1401 بررسی و در تیر 1402 در صحن مجلس قرائت شده است.

وی با بیان اینکه قانون هوای پاک در سال 96 به تصویب مجلس رسیده است گفت: در این گزارش تمامی موارد عدم اجرای قانون هوای پاک آسیب شناسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: آلودگی هوا در تهران جان 6398 نفر را گرفت

پیرهادی: آلودگی هوا در تهران جان 6398 نفر را گرفت