مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-21سياسي

5 هزار هکتار به وسعت خلیج گرگان افزوده شد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه افتتاح طرح طبیعت گردی آشوراده گفت: در جلساتی که با حضور دانشگاهیان، سمن ها و کارشناسان پیگیری شد با همفکری طرح جامعی تعریف شد که در نتیجه این طرح، - 5 هزار هکتار به مساحت خلیج گرگان افزوده شد که علاوه بر مزیت های محیط زیستی هم قابلیت قایقرانی دارد و هم بحث اشتغال و تفرج ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه با اشاره به دستور ویژه رییس جمهور در سفر اول خود به استان گلستان در خصوص احیای خلیج گرگان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع در جلسات متعددی در ستاد احیای تالاب های کشور با حضور کارشناسان برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین موضوع در جلساتی با حضور دانشگاهیان، سمن ها و کارشناسان پیگیری شد و با همفکری طرح جامعی تعریف شد که در نتیجه این طرح، 5 هزار هکتار به مساحت خلیج گرگان افزوده شد که علاوه بر مزیت های محیط زیستی هم قابلیت قایقرانی دارد و هم بحث اشتغال و تفرج ایجاد می کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: ما به دلیل اینکه هم حساسیت های منطقه و هم حساسیت های مردم محلی را می دانستیم، صندوق ملی محیط زیست را در بحث سرمایه گذاری پای کار آوردیم و کار کاملا محیط زیستی انجام شد و هیچ مشکل خاصی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار هکتار به وسعت خلیج گرگان افزوده شد

5 هزار هکتار به وسعت خلیج گرگان افزوده شد