مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-25اجتماعي

معلمان و دبیران آموزش و پرورش سمنان راوی دفاع مقدس می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از آمادگی برای شرکت معلمان و دبیران آموزش و پرورش در دوره های تربیت راوی به عنوان راویان دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از آمادگی برای شرکت معلمان و دبیران آموزش و پرورش در دوره های تربیت راوی به عنوان راویان دفاع مقدس خبر داد.

سیدجمال وزیری امروز (شنبه، چهارم آذر ماه) به مناسبت هفته ی بسیج ضمن دیدار با سردار عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بازدید از پارک - موزه دفاع مقدس سمنان، به توضیح برنامه های مصوب کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان پرداخت و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، مکتب تربیتی مناسبی برای مخاطبان کودک و نوجوان است.

شاکله ی دفاع مقدس ما مردمی بودن آن است و در دوران جنگ، نیروهای مردمی بر مبنای ایمان و رهبری امام (ره) در میدان و صحنه نبرد حضور داشتند.

وی به اثرگذاری تربیت بصری اشاره و بیان کرد: پارک - موزه دفاع مقدس سمنان به عنوان بزرگترین پارک موزه شمال شرق کشور می تواند نقش مهمی در تربیت نسل جوان و آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

پارک - موزه دفاع مقدس مکانی برای تربیت دینی، سیاسی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان به اهمیت پارک - موزه دفاع مقدس در سمنان اشاره کرد و گفت: این پارک - موزه، مکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان و دبیران آموزش و پرورش سمنان راوی دفاع مقدس می شوند

معلمان و دبیران آموزش و پرورش سمنان راوی دفاع مقدس می شوند