مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-20بين الملل

وزیر دارایی اسراییل خواستار ترور رهبران حماس شد


وزیر دارایی اسراییل در انتقاد از این تصمیم سران رژیم اشغالگر و رایزنی های دیوید بارنیا رییس موساد با مقامات قطری و مصری با هدف دستیابی به توافق آتش بس جدید گفت: - کابینه جنگ باید رییس موساد را برای ترور رهبران حماس در هر مکانی که هستند اعزام کند نه برای مذاکره با آنها.

 وزیر دارایی اسراییل در انتقاد از تمایل تصمیم گیرندگان این رژیم برای مذاکره با مقاومت فلسطین، خواستار ترور رهبران جنبش حماس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شبکه الجزیره، بزالل اسموتریچ وزیر دارایی اسراییل در انتقاد از این تصمیم سران رژیم اشغالگر و رایزنی های دیوید بارنیا رییس موساد با مقامات قطری و مصری با هدف دستیابی به توافق آتش بس جدید گفت: کابینه جنگ باید رییس موساد را برای ترور رهبران حماس در هر مکانی که هستند اعزام کند نه برای مذاکره با آنها.

این سخنان در حالی بیان شده که سران اسراییل پس از ناکامی و ناامیدی از دستیابی به رویاهای دور و دراز برای نابودی حماس درحال مانور روی دور جدید مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، گروه های مقاومت فلسطین 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات غافلگیرکننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسراییل آغاز کردند که سرانجام پس از 45 روز نبرد و درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دارایی اسراییل خواستار ترور رهبران حماس شد

وزیر دارایی اسراییل خواستار ترور رهبران حماس شد