مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-18اجتماعي

دفتر اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در «تاشکند» افتتاح می شود


در حاشیه برگزاری چهاردهمین نشست کنوانسیون حفاظت از گونه های مهاجر جانوران وحشی در شهر «تاشکند» مقرر شد دفتر اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در این شهر افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، در حاشیه برگزاری چهاردهمین نشست کنوانسیون حفاظت از گونه های مهاجر جانوران وحشی در شهر تاشکند مقرر شد دفتر اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در این شهر افتتاح شود.

عزیز عبدالحکیم اف وزیر اکولوژی، حفاظت از محیط زیست و تغییرات اقلیمی ازبکستان در چارچوب بیست و هشتمین کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (COP28) در دوبی در غرفه ازبکستان با گرتل آگیلار مدیرکل اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN)  دیدار و گفت وگو کرد.

عبدالحکیم اف انتصاب آگیلار را به سمت مدیرکل تبریک گفت و برای تداوم همکاری نزدیک و عملی با اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت و همچنین اجرای پروژه های مشترک زیست محیطی در ازبکستان ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است، آگیلار این سمت را در تاریخ 20 اکتبر سال 2023 میلادی به عهده گرفت.

دکتر برونو اوبرله در دوره سال های 2020-2023 میلادی این سمت را بر عهده داشت.

طرفین در این دیدار خاطر نشان کردند در حال حاضر همکاری برای اجرای پروژه های کمک بلاعوض مشترک به ارزش بیش از 22 میلیون دلار آغاز شده است که از آن 2 پروژه ملی و 1 پروژه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در «تاشکند» افتتاح می شود

دفتر اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در «تاشکند» افتتاح می شود