مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-02اجتماعي

دانش آموزان خلاقیت خود را بر محور کتاب های غیر درسی به نمایش بگذارند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای روز بدون کیف و کتاب در مدارس گفت: این روز به معنای این است که دانش آموزان کارهای خلاقانه خود را بر محور کتاب های غیر درسی در مدارس به نمایش بگذارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای روز بدون کیف و کتاب در مدارس گفت: این روز به معنای این است که دانش آموزان کارهای خلاقانه خود را بر محور کتاب های غیر درسی در مدارس به نمایش بگذارند.

مسعود حمیدی نژاد در آیین زنگ هفته پژوهش که امروز (11 آذرماه) در دبستان رهنما برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله هفته پژوهش با همکاری استانداری خوزستان برگزار و کارها و فعالیت های پژوهشی و تحقیقات انجام شده تبیین و ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سال ها دانش آموزان را بر محور حافظه آموزش می دادیم اما اکنون روز بدون کیف و کتاب در مدارس مطرح می شود.

البته این موضوع به معنی بی حرمتی به کتاب نیست بلکه این روز به معنای این است که دانش آموزان کارهای خلاقانه خود را بر محور کتاب های غیر درسی در مدارس به نمایش بگذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طبیعی است که پژوهش در این مسیر برای ما بسیار ارزشمند است تا بچه ها یاد بگیرند که باید با اندیشه به نوآوری هایی برسند که اکنون وجود ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خلاقیت خود را بر محور کتاب های غیر درسی به نمایش بگذارند

دانش آموزان خلاقیت خود را بر محور کتاب های غیر درسی به نمایش بگذارند