مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-06بين الملل

رژیم صهیونیستی به مقام سازمان ملل ویزا نداد/ حماس محکوم کرد


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کابینه به هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی به دلیل محکوم نکردن حماس ویزا نداد.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کابینه به هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی به دلیل محکوم نکردن حماس ویزا نداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت، هرکسی که حماس را به بهانه کشتن، گروگان گیری و نقض ها محکوم نکند و رژیم صهیونیستی را که دموکرات است و از شهروندانش حفاظت می کند، محکوم کند، وارد اراضی اشغالی نخواهد شد.

لین هاستینگز ، هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی در قدس اشغالی حضور دارد، اما مقامات صهیونیست به سازمان ملل اطلاع داده اند که گذرنامه کانادایی او را تمدید نخواهند کرد.

هاستینگز پیش از این گفته بود، شرایط لازم برای انتقال کمک های انسانی به نوار غزه وجود ندارد، پناهگاه ها امکانات ندارند، سیستم بهداشتی در حال فروپاشی است، آب آشامیدنی سالم، آب و فاضلاب مناسب وجود ندارد.

براساس گزارش خبرگزاری سما ، وی گفت: پس از یک آتش بس هفت روزه، حمله اسراییل به جنوب غزه کشیده شد.

این گسترش دامنه عملیات زمینی اسراییل ده ها هزار فلسطینی دیگر را مجبور کرده است به مناطقی پناه ببرند که با فشار فزاینده ای مواجه هستند، طوری که از یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به مقام سازمان ملل ویزا نداد/ حماس محکوم کرد

رژیم صهیونیستی به مقام سازمان ملل ویزا نداد/ حماس محکوم کرد