مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:162023-12-21سياسي

مردم سیستان و بلوچستان از گروهک های تروریستی بیزار هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد انتخابات استان که به صورت ویدیو کنفرانس در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، اظهار کرد: باید در همه حوزه ها سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم را رعایت کنیم تا اعتماد به مسئولان برگزاری انتخابات از بین نرود چرا که ما حافظ رای مردم هستیم.

وی افزود: سلامت و حضور با شکوه مردم در انتخابات بسیار مهم است و بایستی حتما مراقب کنش و واکنش خودمان نسبت به کاندیداها باشیم بنابراین نباید مظنون به حمایت از کاندیدای خاصی باشیم و باید زمینه را برای رقابت سالم فراهم کنیم.

این مسئول دامه داد: مردم بهترین ناظران هستند و قضاوت می کنند، نباید اجازه بدهیم که کنشگری و رفت و آمدها و گفتار ما شائبه جانبداری ایجاد کند.

رضا شریفی با بیان اینکه در حوزه مشارکت در انتخابات استان ما همواره زبانزد بوده است، با اشاره به حادثه تروریستی در راسک، افزود: مردم راسک از این حادثه نگرانتر و متاثرتر از دیگران بودند، بیانیه دادند و این حادثه را محکوم کردند.

رییس ستاد انتخابات استان بیان داشت: حتما فرمانداران و همکارانشان در حوزه انتخابیه استمرار آموزش و توجیه زیرمجموعه و رصد مسائل مربوط به انتخابات را همچنان در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان و بلوچستان از گروهک های تروریستی بیزار هستند

مردم سیستان و بلوچستان از گروهک های تروریستی بیزار هستند