مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-20اقتصادي

80 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق خوزستان افزوده شد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از مهرماه امسال تاکنون 80 مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از مهرماه امسال تاکنون 80 مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات توسعه پست 400 به 132 کیلوولت مهزیار اهواز که یکی از پروژه های اولویت دار این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان 1403 است شامل احداث 2 بی 132 کیلوولت در پست مهزیار جهت اتصال به خطوط 4 مداره رینگ اهواز به اتمام رسید و برق دار شد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 640 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تکمیل رینگ 132 کیلوولت اهواز، افزایش قابلیت مانور در شبکه فوق توزیع و تکمیل زیرساخت های شبکه جهت اتصال پست های مصوب، از اهداف بهره برداری این پروژه است.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از مهرماه 1402 تاکنون 80 مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق خوزستان افزوده شد

80 مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه برق خوزستان افزوده شد