مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-05سياسي

این «عمو پورنگ» هم در صداوسیما جایی ندارد؟


با انتشار ترانه ای از یک خواننده خارج نشین و پاسخی از سوی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) نام این مجری برنامه های کودکان و نوجوانان بیش از گذشته به گوش می رسد.

- با انتشار ترانه ای از یک خواننده خارج نشین و پاسخی از سوی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) نام این مجری برنامه های کودکان و نوجوانان بیش از گذشته به گوش می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته اعتراض داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در صفحه شخصی اش به یک خواننده خارج نشین که ترانه ای مغایر با اخلاق را منتشر کرده است، سروصدای زیادی به وجود آورد و در شبکه های اجتماعی مورد حمایت کاربران فراوانی قرار گرفت.

عده ای حتی پا را از این فراتر گذاشتند و در شبکه های اجتماعی از آنچه که سکوت و بی عملی نهادهای رسمی فرهنگی درباره این دست محتوای ناسالم می خواندند، شکایت کردند و اعتراض این مجری را که البته تنها هنرمند مخالف این ترانه نیست، مهمترین کنش یک چهره فرهنگی داخلی نسبت به محتوای مسئله دار این ترانه دانستند.

حمایت کاربران شبکه های اجتماعی و اهالی فرهنگ از داریوش فرضیایی، در حالی است که او به عنوان یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین هنرمندان حوزه کودک و نوجوان، چند صباحی است که حضور چندانی در رسانه ملی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این «عمو پورنگ» هم در صداوسیما جایی ندارد؟

این «عمو پورنگ» هم در صداوسیما جایی ندارد؟