مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-09سياسي

روایت گری دشمن از نظام وارونه است/ لزوم بالا بردن دانش فضای مجازی در کشور


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه استفاده از ابزار رسانه توسط دشمنان مخصوص همین دهه نیست، افزود: در این دهه ابزارها تغییر یافته و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده کنیم.

- ایسنا/گلستان معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه استفاده از ابزار رسانه توسط دشمنان مخصوص همین دهه نیست، افزود: در این دهه ابزارها تغییر یافته و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده کنیم.

سید محمد حسینی عصر شنبه، 18 آذرماه در آیین اختتامیه آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان که در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شهرداری منطقه سه برگزار شد، اظهار کرد: اگر سواد رسانه ای کامل و کافی نباشد، قطعاً آسیب می بینیم و این را بدانیم که در دوره ای به سر می بریم که والدین باید نسبت به آن بروز باشند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها در طول تاریخ همیشه برای تسلط به قدرت از ابزار مطبوعات استفاده می کردند، ادامه داد: آنها در طول تاریخ فقط در عملیات طوفان الاقصی عقب ماندند چون روایت اول را با پیش بینی همه جوانب، حماس داشت و امیدواریم هر چه زودتر با متوقف شدن این جنگ چهره و ماهیت مستکبران جهان معاصر و مدعیان دروغین قدرت و حقوق بشر بیش از این در جهان آشکار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت گری دشمن از نظام وارونه است/ لزوم بالا بردن دانش فضای مجازی در کشور

روایت گری دشمن از نظام وارونه است/ لزوم بالا بردن دانش فضای مجازی در کشور