مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-27سياسي

دیلمان با دکل سه بعدی، قابلیت رهگیری انواع اهداف سطحی و زیر سطحی را دارد


رییس گروه ساخت شناورهای سطحی وزارت دفاع با بیان اینکه ناوشکن تمام ایرانی دیلمان جمهوری اسلامی ایران از سری ناوشکن های کلاس جماران است، گفت: - "دیلمان" با دکل سه بعدی، قابلیت رهگیری انواع اهداف سطحی و زیر سطحی را دارد ایسنا/گیلان رییس گروه ساخت شناورهای سطحی وزارت دفاع با بیان اینکه ناوشکن تمام ایرانی دیلمان جمهوری اسلامی ایران از سری ناوشکن های کلاس جماران است، گفت: دیلمان از پیشرفته ترین کلاس موج ها و دارای دکل پیشرفته است که این دکل سه بعدی قابلیت رهگیری انواع اهداف هوایی مانند جنگنده ها، پهبادها، بالگردها، موشک ها و اهداف سطحی را دارد.

امیر دریادار داوود قلی زاده امروز یکشنبه ششم آذرماه در حاشیه الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناوشکن تمام ایرانی دیلمان جمهوری اسلامی ایران از سری ناوشکن های کلاس جماران است.

امیر دریادار قلی زاده تصریح کرد: ناوشکن دیلمان قابلیت این را دارد که اهداف سطحی و هوایی را رهگیری و اطلاعات را برای انهدام به مدیریت فرماندهی انتقال دهد.

وی با بیا اینکه دیلمان قابلیت تا سه ماه ماندگاری در دریا را دارد، افزود: این ناوشکن قابلیت شناسایی انواع اهداف زیر سطحی را دارد و می تواند با شناسایی و رهگیری آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلمان با دکل سه بعدی، قابلیت رهگیری انواع اهداف سطحی و زیر سطحی را دارد

دیلمان با دکل سه بعدی، قابلیت رهگیری انواع اهداف سطحی و زیر سطحی را دارد