مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-12اقتصادي

استقرار 220 راهدار در خراسان شمالی با اجرای طرح زمستانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از استقرار 21 گروه در قالب 220 راهدار در محورهای استاندر اجرای طرح زمستانی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از استقرار 21 گروه در قالب 220 راهدار در محورهای استاندر اجرای طرح زمستانی خبر داد.

محمد مشتری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: بیش از 15 هزار تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها و اجرای طرح راهداری زمستانی در پایگاه های راهداری خراسان شمالی ذخیره شده است.

همچنین 247 دستگاه ماشین آلات راهداری شامل 113 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین، 108 دستگاه ماشین آلات سنگین و بقیه خودروهای سبک است که در طول اجرای طرح زمستانی به کار گرفته می شوند.

وی با اشاره به اینکه 124 اپراتور ماشین آلات راهداری و 220 راهدار در این مدت در محورهای استان برای جلوگیری از مسدود شدن مسیرها و برف روبی آماده خدمت رسانی اند، اظهار کرد: محورهای خراسان شمالی 19 گردنه مهم و برفگیر دارند و گشت های راهداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به برف روبی و برقراری تردد در این محورها اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان برای اجرای این طرح آماده است، ادامه داد: امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 220 راهدار در خراسان شمالی با اجرای طرح زمستانی

استقرار 220 راهدار در خراسان شمالی با اجرای طرح زمستانی