مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-04سياسي

نمایندگان مجلس باید در حل مشکلات اقتصادی یاریگر باشند


نمایندگان با توجه به جایگاه بالای مجلس شورای اسلامی با شناسایی عوامل تورم و با وضع قوانین لازم و ریل گذاری مناسب دولت را در حل مشکلات اقتصادی کشور یاری نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور یکصد و چهل و دومین جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه امروز دوشنبه 13 آذر 1402 به ریاست دادستان کل و با حضور اعضا تشکیل گردید.

  در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید حسن مدرس اظهار کرد: از ویژگی های بارز این شهید والامقام می توان به فقاهت، مجاهدت، مدافع احکام اسلام و بصیرت بالای ایشان اشاره کرد که علاوه بر این ویژگی ها دارای وجهه دشمن شناسی و درک شرایط جامعه نیز بودند.

وی گفت: شهید مدرس در شرایط خفقان دوران رضاخانی، با شجاعت تمام به وظیفه خود که همانا عمل به امر به معروف و نهی ازمنکر نمود عمل نمود و با منکر زمان یعنی حاکمیت فاسد رضاخان مبارزه کرده و تا پای شهادت بر این تکلیف الهی مقاومت نمود و توانست با ایثار جان خود و فداکاری راه را برای مبارزان راه آزادی و حقانیت هموار نماید.

دادستان کل کشور ادامه داد: مجاهدت های شهید مدرس در زمینه سازی بروز انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و در میان قشرهای مردم موثر بوده و در نهایت رضاخان یارای ایستادگی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس باید در حل مشکلات اقتصادی یاریگر باشند

نمایندگان مجلس باید در حل مشکلات اقتصادی یاریگر باشند