مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-10پزشكي

بیمارستان اکباتان همدان از ابتدای دی ماه آغاز به کار می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان از ابتدای دی ماه با پذیرش بیماران آغاز به کار خواهد کرد تا کودکان همدانی چشم انتظار نمانند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان از ابتدای دی ماه با پذیرش بیماران آغاز به کار خواهد کرد تا کودکان همدانی چشم انتظار نمانند.

  دکتر محمدمهدی مجذوبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به علت عدم آمادگی همه بخش های بیمارستان تا زمانی که آماده پذیرش بیمار نباشد، افتتاحی صورت نخواهد گرفت و از ابتدای دی ماه با پذیرش بیمار به صورت غیررسمی افتتاح می شود و افتتاح رسمی آن توسط رییس جمهور اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: علت اختصاصی شدن این بیمارستان برای کودکان نبود یک مرکز تخصصی برای کودکان بود چرا که بیمارستان بعثت یک مرکز جنرال و محیط و فضاسازی آن متناسب با کودکان نیست و به تدریج بخش های مرتبط با کودکان را در این بیمارستان مستقر خواهیم کرد.

مجذوبی با بیان اینکه این بیمارستان 270 تختخوابی نیاز استان های همجوار را هم مرتفع می کند، خاطرنشان کرد: بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان تمام بخش های تخصصی را دارد به طوری که در آینده بخش دندانپزشکی و مشاوره کودکان هم به آن اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اکباتان همدان از ابتدای دی ماه آغاز به کار می کند

بیمارستان اکباتان همدان از ابتدای دی ماه آغاز به کار می کند