مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:562023-12-18سياسي

ریشه افتخارآفرینی حماس به انقلاب اسلامی برمی گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نشست گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در اراک با بیان اینکه ریشه افتخارآفرینی و موفقیت های حماس به انقلاب اسلامی برمی گردد، اظهار کرد: انقلاب ایران به الگویی برای مقاومت تبدیل شده و امروز می بینیم نیروهای مقاومت حماس از الگوگیری از مقاومت رزمندگان ایران در برابر جنایت کارترین رژیم قرن ایستاده و مقاومت می کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران استقلال و ایستادگی در برابر زورگویان را به همگان آموخت و امروز همه وظیفه داریم برای اعتلا و حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی بکوشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انقلاب اسلامی را یک معجزه الهی دانست و گفت: ایران باید همواره بر قله ها بدرخشد و از دنیا جلوتر باشد، کسب رتبه های بالای علمی است که کشور را به پیشرفت می رساند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ایران نباید در علوم تجربی از دیگر کشورها عقب باشد، بیان کرد: تلاش برای هم مرز بودن با دنیا در علوم دینی واجب علمی و حکومتی است و ایران باید در عرصه علم و دانش همواره بدرخشد.

وی تاکید کرد: در علوم انسانی ایران ظرفیت ها و حرف های بسیاری برای گفتن فراوان دارد، توجه به علوم انسانی بنیادی و مقایسه ای اصلی مهمی است که نباید از آن غفلت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه افتخارآفرینی حماس به انقلاب اسلامی برمی گردد

ریشه افتخارآفرینی حماس به انقلاب اسلامی برمی گردد