مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-21سياسي

جهاد تبیین با روش های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز انجام شود


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس رسالت امروز هر بسیجی را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: این امر باید با روش های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز جامعه انجام شود.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس رسالت امروز هر بسیجی را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: این امر باید با روش های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز جامعه انجام شود.

جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت احمدبن موسی(ع) شیراز و آیین تجلیل از رده های برتر بسیج و تقویت محله اسلامی با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 30 آذرماه در سالن همایش صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه مسجد مرکز و محور فعالیت های انقلابی است و به تعبیر امام (ره) این سنگر را باید حفظ کرد، گفت: همکاری و هماهنگی صمیمانه امام جماعت، بسیجیان و هیئت امنای مسجد یکی از شاخصه های اصلی مسجد تراز انقلاب اسلامی است.

هاشم جمالی با تصریح اینکه جذب نسل نوجوان و جوان به مسجد یکی از رسالت های مهم بسیج است، بیان کرد: وحدت رویه بین ارکان مسجد، اخلاق مداری و نقش دادن به نوجوانان و جوانان در برنامه ها از عوامل موفقیت و تاثیرگذاری مساجد در محلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین با روش های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز انجام شود

جهاد تبیین با روش های خلاقانه و جدید متناسب با شرایط روز انجام شود