مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-04اقتصادي

جابجایی بیش از 500 هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بیش از 500 هزار تن کالای اساسی، توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان جابه جا شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بیش از 500 هزار تن کالای اساسی، توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان جابه جا شده است.

ایرج دست نشان افزود: در راستای یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت رسانی به مردم استان و تامین کالاهای اساسی، با استفاده از ظرفیت های حمل و نقل عمومی جاده ای استان بیش از 500 هزار تن کالای اساسی در نیمه نخست سال جاری از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی حمل شد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این مقدار کالای اساسی در قالب 36 هزار سفر و اعزام 11 هزار و 130 دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی ( ره ) انجام گرفت که بی شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری در بسیج تامین کالاهای اساسی استان قابل ستایش و تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم استان و نیز تامین نهاده های دامی از مبدا بنادر جنوب بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 500 هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به آذربایجان غربی

جابجایی بیش از 500 هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به آذربایجان غربی