مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-13بين الملل

فلسطین: حملات به جنین برای فرار اسراییل از مشکلات سیاسی است


در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی با انتقال استحکامات جدیدی به اردوگاه جنین، بر شدت عملیات خود در این منطقه افزوده، وزارت خارجه فلسطین هدف این رژیم از تداوم حملاتش به جنین را فرار از مشکلات سیاسی آتی دانست.

- در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی با انتقال استحکامات جدیدی به اردوگاه جنین، بر شدت عملیات خود در این منطقه افزوده، وزارت خارجه فلسطین هدف این رژیم از تداوم حملاتش به جنین را فرار از مشکلات سیاسی آتی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، یورش مستمر به جنین در واقع در راستای استمداد از آشوب برای فرار از هرگونه مشکلات سیاسی در آینده است.

دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست به اقداماتش علیه فلسطینی ها و ساکنان اراضی اشغالی که در راستای جاه طلبی هایش است، پایان دهد.

همزمان خبرنگار شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که اشغالگران امروز استحکامات جدیدی را به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری منتقل کردند.

این منبع اظهار کرد: صدای انفجار شدیدی ناشی از عملیات های ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه جنوبی اردوگاه جنین شنیده شد و در نتیجه این انفجار ستون های دودی از محله الدمج در این اردوگاه به هوا برخاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: حملات به جنین برای فرار اسراییل از مشکلات سیاسی است

فلسطین: حملات به جنین برای فرار اسراییل از مشکلات سیاسی است