مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-09بين الملل

ائتلاف الفتح عراق: حملات آمریکا به الحشد الشعبی، مصداق عملیات تروریستی است


عضو ائتلاف الفتح عراق در واکنش به شهادت نیروهای الحشد الشعبی در حملات آمریکا، تأکید کرد که این حملات، تروریستی است و دولت عراق باید با آن مقابله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد السرای  عضو ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که حملات آمریکا به نیروهای الحشد الشعبی، مصداق عملیات تروریستی است و همه گروههای عراق، مخالف حضور نظامی واشنگتن هستند.

ارتش آمریکا در تاریخ یکم آذر گزارش داد که نیروهای این کشور در پاسخ به حملات به نیروهای آمریکایی در منطقه، تأسیساتی را در عراق هدف حملات دقیق قرار داده اند.

که به شهادت 10 نفر از نیروهای مقاومت عراق منجر شد.

این حمله که در مقر حزب الله عراق در منطقه جرف النصر (جرف الصخر) در شمال استان بابل رخ داد، موجب عصبانیت شدید گروهها و شخصیت های مختلف عراقی شده است.

السرای با بیان اینکه باید در خصوص هیأتهای دیپلماتیک، قانون اجرایی شود تا از نقض حاکمیت عراق جلوگیری کرد، گفت: دولت باید با حملات نیروهای اشغالگر [آمریکا] به نیروهای رسمی عراق در مناطق مختلف، مقابله کند .

وی با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا هیچ ارتباطی به حقوق بشر ندارد، خاطر نشان کرد: آمریکاییها هیچ گاه به حقوق بشر پایبند نبوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح عراق: حملات آمریکا به الحشد الشعبی، مصداق عملیات تروریستی است

ائتلاف الفتح عراق: حملات آمریکا به الحشد الشعبی، مصداق عملیات تروریستی است