مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-11سياسي

سازمان ملی تعلیم و تربیت مسئول تدوین محتوا برای آموزش و تربیت کودکان تا 6 سال شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت ارائه برنامه و تدوین محتوا و تعیین شاخص های آموزشی برای کودکان از بدو تولد تا شش سال را برعهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گذاشت.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت ارائه برنامه و تدوین محتوا و تعیین شاخص های آموزشی برای کودکان از بدو تولد تا شش سال را برعهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را بررسی کرده و ماده 2 این طرح را به تصویب رساندند.

براساس ماده 2 این طرح تبصره 2 بند پ ماده 2 قانون به شرح زیر اصلاح می شود: تبصره 2 ارائه برنامه و تدوین محتوا تعیین شاخص های آموزشی، پرورشی، زیستی، بهداشتی و استانداردهای فضا و تجهیزات، شایستگی های منابع انسانی، صدور مجوز و نظارت بر مهدهای کودک، کودکستان ها، مراکز پیش دبستانی و سایر مراکز نگهداری و آموزش کودکان و یا هر عنوان دیگری که مسئولیت مراقبت، رشد، پرورش و آموزش و تربیت کودکان بدو تولد با شش سال تمام را عهده دار هستند با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برعهده وزارت آموزش و پرورش (سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک) می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملی تعلیم و تربیت مسئول تدوین محتوا برای آموزش و تربیت کودکان تا 6 سال شد

سازمان ملی تعلیم و تربیت مسئول تدوین محتوا برای آموزش و تربیت کودکان تا 6 سال شد