مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-18بين الملل

اسراییل: ایران و حزب الله به ما حمله سایبری کردند و اطلاعاتی حساس به سرقت بردند


اداره ملی سایبری اسراییل در بیانه خود مدعی شده هدف هکرهای ایرانی و حزب الله ایجاد اختلال در سیستم خدمات دهی بیمارستان زیو اسراییل بوده، - اداره ملی سایبری اسراییل در بیانه خود مدعی شده هدف هکرهای ایرانی و حزب الله ایجاد اختلال در سیستم خدمات دهی بیمارستان زیو اسراییل بوده، اما در نهایت با وجود سرقت اطلاعات حساس بیماران، نتوانستند در عملکرد بیمارستان ایجاد اختلال کنند.

اداره ملی سایبری اسراییل در بیانیه ای در صبح روز دوشنبه (امروز)مدعی خنثی کردن حمله سایبری مشترک 3 هفته پیش ایران و حزب الله به یک بیمارستان در اسراییل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه خبری اسراییل هایوم ، اداره ملی سایبری اسراییل صبح دوشنبه اعلام کرد که حمله به یک بیمارستان اسراییل در شمال این کشور را خنثی کرده ، اما هکرها توانستند اطلاعات حساسی را به سرقت ببرند.

  این بیانیه مدعی شده، هکرهای وابسته به ایران و حزب الله لبنان تلاش کرده بودند تا در عملکرد بیمارستان اختلال ایجاد کنند.

بر اساس این گزارش: در پی حمله 3 هفته پیش به بیمارستان زیو در صَفِد در شمال اسراییل، سامانه ملی سایبری به همراه ارتش و آژانس امنیت داخلی شین بت به بررسی این حادثه پرداختند و دخالت وزارت اطلاعات ایران و تیم سایبری حزب الله را در این حمله مشخص کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل: ایران و حزب الله به ما حمله سایبری کردند و اطلاعاتی حساس به سرقت بردند

اسراییل: ایران و حزب الله به ما حمله سایبری کردند و اطلاعاتی حساس به سرقت بردند