مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-05حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای تلفن همراه در بهارستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: سیزدهم آبان ماه نیرو های عملیات کلانتری 109 بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان جمهوری تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با پلاک مخدوش، - سرهنگ نادری از دستگیری 2 مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: سیزدهم آبان ماه نیرو های عملیات کلانتری 109 بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان جمهوری تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، مأموران پلیس سریعاً در محل حاضر شده و متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای تلفن همراه در بهارستان

دستگیری سارقان حرفه ای تلفن همراه در بهارستان