مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-21سياسي

ضرورت انقلابی و ولایی نگه داشتن حوزه علمیه


مهم ترین مسئولیت مدیریت حوزه های علمیه این است که حوزه علمیه را انقلابی و در خط ولایت و حمایت از رهبری نگه دارد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مهم ترین مسئولیت مدیریت حوزه های علمیه این است که حوزه علمیه را انقلابی و در خط ولایت و حمایت از رهبری نگه دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز 30 آذر در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه استان که در سالن همایش های اهل بیت ساری برگزار شد، اظهار کرد: ایام را که هنوز عطر و بوی فاطمیه دارد، سالروز حماسه 9 دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و مناسبت های پیش رو را گرامی می داریم.

وی با قدردانی از تلاش و توفیقات حجت الاسلام فلاح و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام اسماعیل زاده ، افزود: افق پیش روی مدیریت جدید حوزه علمیه افقی امیدوار کننده تر است.

آیت الله محمدی لایینی تصریح کرد: قرآن مجید به ما یاد داده که پست و مقام دست به دست شده و این اخلاص است که خود را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کارکرد حوزه علمیه احیای امر اهل بیت (ع) است و در کنار علم آموزی، یکی از مصادیق امر اهل بیت (ع) ولایت، امامت و حکومت است.

امام جمعه ساری ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) خودش را فدای امامت و ولایت کرد که مهمترین مورد از احیای امر اهل بیت (ع) است، تمام حوزه های علمیه از مدرسین، طلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انقلابی و ولایی نگه داشتن حوزه علمیه

ضرورت انقلابی و ولایی نگه داشتن حوزه علمیه