مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-11فرهنگي

تغییر ماموریت های معاونت مطبوعاتی


با ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نام «معاونت امور رسانه ای و تبلیغات» جاگیزین معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی شده است؛ موضوعی که مهدی توکلیان کارشناس رسانه معتقد است «تغییر نام معاونت مطبوعاتی اتفاق بسیار خوبی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هفته گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی ها درباره ضرورت تغییر نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، عنوان معاونت امور رسانه ای و تبلیغات را با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین معاونت مطبوعاتی کرد.

 فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با تغییر نام معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات ، به خبرنگار فارس گفت: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در سال 85 به این نام انتخاب شده بود و از آن دوره تا امروز تحولات زیادی رخ داده است.

مهمترین تغییرات نسبت به گذشته این است که خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به مجموعه رسانه ها اضافه شدند و توسعه پیدا کردند.

معاون امور رسانه ای و تبلیغات ضمن اشاره به دلائل تغییر این عنوان گفته بود: عنوان مطبوعات یک عنوان خاص برای حوزه نشریات چاپی است اما رسانه عنوان جامعی است که همه انواع تولید محتوا را در برمی گیرد و شمولیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ماموریت های معاونت مطبوعاتی

تغییر ماموریت های معاونت مطبوعاتی