مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-18فرهنگي

برگزاری جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی در استان مرکزی


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی استان مرکزی از 25 تا 29 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی استان مرکزی از 25 تا 29 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک برگزار می شود.

حسین محمودی فر، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه مد و پوشاک استان تحت عنوان دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی در دو بخش هنرجویی و کارگاهی برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش اول این جشنواره، برگزاری مسابقه هنرجویی طراحی و دوخت تن پوش اجتماع، پوشاک مدارس و چادر نماز و ملزومات آن است که این بخش ویژه هنرجویان هنرستان های دخترانه استان مرکزی است که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

محمودی فر با اشاره به ظرفیت بالای استان مرکزی در حوزه طراحی و دوخت لباس گفت: فعالان این حوزه همواره در جشنواره های مختلف، توانمندی های خود را در عرصه های ملی و بین المللی به نمایش گذاشته اند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: بخش دوم جشنواره، عرضه، فروش و ترویج مد و پوشاک ایرانی اسلامی است که طراحان و فعالان صنعت مد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی در استان مرکزی

برگزاری جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی در استان مرکزی