مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-19اقتصادي

کمبود شیرخشک حل شد ولی مشکلات تولیدکنندگان نه!


سازمان غذا و دارو طی روزهای گذشته اعلام کرد که مشکل کمبود شیرخشک برطرف شده، اما تولیدکنندگان همچنان با برخی مشکلات مواجه هستند که به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اگر چاره ای برای حل آنها اندشیده نشود، - سازمان غذا و دارو طی روزهای گذشته اعلام کرد که مشکل کمبود شیرخشک برطرف شده، اما تولیدکنندگان همچنان با برخی مشکلات مواجه هستند که به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اگر چاره ای برای حل آنها اندشیده نشود، عرضه شیرخشک در آینده با نوسان همراه خواهد بود.

هانی تحویل زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه موضوع کمبود شیرخشک در بازار حل شده است، گفت: تامین شیر خشک مورد نیاز بازار توسط تولیدکنندگان داخلی انجام شده و برندهای وارداتی هنوز بعد از چند ماه از ورود به کشور در مرحله تست و آزمایش به سر می برند و تاثیری در حل این مشکل نداشتند.

وی ادامه داد: سه هفته پیش به یکباره ارز ترجیحی برای واردات مواد اولیه شیرخشک نوزاد تبدیل به ارز نیمایی شد.

این موضوع باعث شد که تولیدکنندگان مجبور شوند ماده اولیه مورد نیاز خود را 7 برابر گران تر خریداری کنند و فشار بیشتری به آنها وارد شود.

رییس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد اضافه کرد: از طرفی بانک مرکزی دو هفته پیش بیانیه داده در صورتی که تولیدکنندگان ماده اولیه شیرخشک وارد و ترخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شیرخشک حل شد ولی مشکلات تولیدکنندگان نه!

کمبود شیرخشک حل شد ولی مشکلات تولیدکنندگان نه!