مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-04سياسي

بیمه اجتماعی 1064 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی


معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال هزار و 64 مددجوی زیرپوشش این نهاد در استان از خدمت بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از خدمات کمیته امداد ایجاد بستر توانمندسازی نیازمندان برای فراهم آوردن زندگی شایسته و توأم با کرامت است.

وی ادامه داد: این رویکرد در قالب برنامه های مختلف اجرا می شود تا مددجو بتواند جایگاه خود را در جامعه پیدا کند و با اتکاء به توانایی های خویش، زندگی مناسبی در سنین بالاتر داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از این برنامه ها واریز حق بیمه برای مددجویان واجد شرایط به منظور بهره مندی این عزیزان از خدمات بیمه ای و بازنشستگی است که در این خصوص امسال هزار و 64 مددجوی تحت حمایت از خدمت بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 843 نفر در قالب زنان سرپرست خانوار شهری و 221 نفر در قالب مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی هستند.

  معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی در ادامه خاطر نشان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی پس از رسیدن به سن 55 سالگی در زنان و سن 60 سالگی در آقایان و با پرداخت حداقل 10 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه اجتماعی 1064 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی

بیمه اجتماعی 1064 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی