مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-27پزشكي

بیماری شایع شده در کودکان چینی به ایران رسیده است؟


در روزهای گذشته بیمارستان های چین مملو از موارد بیماری های تنفسی و کودکان بیمار شده اند که از علائم مشابه ذات الریه شکایت دارند.

یک بیمارستان کودکان در پکن پیشتر به رسانه دولتی CCTV گفته بود که روزانه حداقل 7000 بیمار در این مؤسسه پذیرش می شوند که بسیار فراتر از ظرفیت آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت روز یکشنبه گفت: باید تلاش ها برای افزایش تعداد کلینیک ها و مراکز درمانی مربوطه، افزایش مناسب ساعات خدمات و تامین دارو انجام شود .

افزایش تعداد موارد ابتلا به این بیماری تنفسی در کودکان باعث شد سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه درخواست رسمی خود را برای دریافت اطلاعات درمورد این بیماری های تنفسی گزارش شده از ذات الریه، صادر کند.

مقامات بهداشتی چین بعداً گفتند که هیچ بیماری غیرمعمول یا جدیدی پیدا نکردند.

آن ها گفتند که افزایش آلودگی ها ترکیبی از ویروس های شناخته شده است و با اولین فصل سرمای کشور پس از لغو محدودیت های سختگیرانه کووید19 در دسامبر گذشته مرتبط است.

مقامات پیشنهاد کردند که برداشتن محدودیت ها، همراه با گردش پاتوژن ها (عوامل بیماری زا) شناخته شده مانند مایکوپلاسما پنومونیه ، ممکن است در افزایش موارد چنین بیماری هایی نقش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری شایع شده در کودکان چینی به ایران رسیده است؟

بیماری شایع شده در کودکان چینی به ایران رسیده است؟