مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-16ورزشي

سه تکواندوکار کشورمان در روز نخست گرنداسلم حذف شدند


در روز نخست مرحله نهایی مسابقات گرنداسلم چین سه نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز نخست مسابقات نهایی گرنداسلم چین در سال 2023 به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 امروز 25 آذر ماه در 4 وزن المپیکی برگزار شد.

در وزن منهای 84 کیلوگرم متین رضایی ابتدا با قرعه استراحت روبه رو شد سپس برابر نماینده کره جنوبی به برتری رسید و راهی دور نیمه نهایی شد.

در این مرحله رضایی برابر قهرمان جهان از کرواسی به میدان رفت و در دو رامپ باخت و به مبارزه رده بندی راه یافت او در این مرحله برابر نماینده چین قرار گرفت و با واگذاری نتیجه در دو راند از رسیدن به مدال بازماند.

ابوالفضل یعقوبی در همین وزن برابر نماینده روسیه به میدان رفت و به برتری دست یافت اما در دور بعدی مقابل نماینده چین مبارزه کرد و در نهایت بازی را به این تکواندوکار چینی واگذار و از گردونه رقابت ها حذف شد.

آرین سلیمی ابتدا قرعه استراحت داشت و سپس برابر نماینده روسیه مبارزه کرد و در دو راند نتیجه را واگذار و از گردونه رقابت ها حذف شد.

لازم به ذکر است فردا در دومین روز از این مسابقات مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، باربد جباری، علیرضا حسین پور و ابوالفضل زندی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه تکواندوکار کشورمان در روز نخست گرنداسلم حذف شدند

سه تکواندوکار کشورمان در روز نخست گرنداسلم حذف شدند